خدمات پس از فروش
کاربر عزیز، ضمن تشکر از حسن انتخاب شما، محصولات خریداری شده با گارانتی نانوتل، تا تاریخ انقضای درج شده بر روی برچسب گارانتی روی جعبه‌ی محصول، تحت ضمانت خدمات پس از فروش شرکت نانوتل می‌باشد.
شرایط گارانتی

  • کالای معیوب دارای ایراداتی باشد که توسط سازنده و به دلیل نقص در تولید (نقص فنی)، به دستگاه وارد شده است.

  • همراه داشتن جعبه‌ی محصول.

  • همراه داشتن برچسب گارانتی.

  • همراه داشتن فاکتور خرید معتبر

موارد عمومی که موجب ابطال گارانتی می‌گردد

  • هرگونه ایراد فیزیکی و ظاهری، عیوبی که در اثر کشیدگی و ضربه که باعث جدا شدن قطعات، ترک خوردگی، شکستگی و پارگی گردد.

  • (تـرک خوردگی، تغییر شـکل، آب خـوردگی، سـولفاته شدن، زنـگ زدگی و هرگونه آسیب عمدی یا غیر عمدی که باعث تغییر شکل ظاهری و فیزیکی کالا شود)

  • نفوذ هرگونه مایعات به داخل دستگاه‌. باتوجه به عدم امکان بررسی شرایط استفاده‌ی کاربر، این مورد برای دستگاه‌هایی که دارای مقاومت در برابر غبار و آب می‌باشند نیز صدق می‌کند.

  • استفاده‌ی نادرست از دستگاه و خارج از شرایط توصیه شده توسط سازنده.

  • باز شدن دستگاه و تعمیر توسط افراد یا مراکز متفرقه.

  • هرگونه دستکاری، مخدوش‌سازی، دخل و تصرف در اطلاعات برچسب گارانتی و یا جداسازی آن از روی جعبه‌ی محصول.

  • علاوه بر موارد بالا، شرایطی برای هردسته کالایی متفاوت می‌باشد که با کلیک بر روی دسته‌بندی مورد نظر می‌توانید آن را مطالعه نمایید.

  • هدفون، هدست، هندزفری بلوتوث و اسپیکر

مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات می‌شوند عبارتند از:

  • هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، ضربه‌خوردگی، پارگی یا کشیدگی سیم، بادکردن باتری

  • شکستگی یا فشار بیش‌از حد به سوکت یا جک هدفون

  • تماس با مایعات و مواد شیمیایی

  • باز شدن دستگاه خارج از خدمات نانوتل، حتی به‌صورت جزئی

  • نکته:کابل، کیف، مبدل، هوک، ایرپد و دیگر اقلام همراه دستگاه شامل گارانتی نمی‌باشد.

پاوربانک

  • مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات می‌شوند عبارتند از:

  • هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، ضربه‌خوردگی و زنگ‌زدگی، بادکردن باتری 

  • شکستگی یا فشار بیش‌از حد به پورت

  • نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی و سولفاتگی پورت یا بُرد دستگاه

  • نوسانات برق، استفاده از شارژر غیر استاندارد و بوی سوختگی در دستگاه

  • باز شدن دستگاه خارج از خدمات نانوتل، حتی به‌صورت جزئی

  • نکته: کابل و کیف همراه دستگاه شامل گارانتی نمی‌باشد.

  • کابل های شارژ یا انتقال صدا

  • مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات می‌شوند عبارتند از:

  • هرگونه ایراد ظاهری مانند پارگی، خوردگی، شکستگی، پوسیدگی، تغییر فُرم سوکت ، آب خوردگی و سولفاته شدن و ....

  • نکته: کیف و اقلام همراه دستگاه شامل گارانتی نمی‌باشد.​​​​​​​

  • شارژر و شارژرهای فندکی

مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات می‌شوند عبارتند از:

  • هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، ضربه‌خوردگی و زنگ‌زدگی

  • شکستگی یا فشار بیش‌از حد به پورت

  • نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی و سولفاتگی پورت یا بُرد دستگاه

  • نوسانات برق، استفاده از شارژر غیر استاندارد و بوی سوختگی در دستگاه

  • باز شدن دستگاه خارج از خدمات نانوتل، حتی به‌صورت جزئی

  • نکته: کابل و کیف همراه دستگاه شامل گارانتی نمی‌باشد.

نگهدارنده موبایل 

  • مواردی که موجب ابطال گارانتی این دسته محصولات می‌شوند عبارتند از:

  • هرگونه ایراد ظاهری مانند شکستگی، ضربه‌خوردگی و زنگ‌زدگ ، شکستگی یا فشار بیش‌از حد ، از بین رفتن چسب 

  • نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی و سولفاته شدن 

  • نکته: اقلام همراه دستگاه شامل گارانتی نمی‌باشد.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید